hejsan!

Nu har sara holm tvingat mig att skriva blogg.. jaja, får väl prova några dagar. För det ju kul att läsa andras, så varför inte skriva själv? Aja, idag har det varit en bra dag utan att jag var så trött i morse och missade bussen som vanligt.. haha bra jobbat! Efter skolan var Mathilda, Sara, Jonna och jag på stan. Mycket skratt och flumm. Senare ikväll är jag in sara and jonnas house. Denna kvällen har varit bra, och denna helgen kommer bli bra känner jag på mig! Aja nu ska vi göra oss iordning, det kommer bilder snart.

Tack för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha det är bra nu får du uppdatera ofta!!! x'D Mkt rolig dag x'D ska se till så att jonna inte "tar" din kudde ;P



<3 =D

2010-10-09 @ 02:38:52
URL: http://missfleur.blogg.se/
Postat av: olivia

haha jag sover på andra hållet ;)

kul dag:D<3

2010-10-09 @ 02:43:58
URL: http://nuffblondi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0