HEADER

Hejsan igen!
Jonna o jag var och tränade idag, jobbigt var det.. men inte alls mycket folk o det var ju bara skönt. Jag tog massa bilder på oss men bara för det hittar jag inte sladden så jag kan lägga in bilderna.. aja de kommer senare! Nu har hugo kommit, han ligger i sovrummet och "grurglar" han somnar nog snart haha. Jag prövade göra en header, och jag klarade lägga in det o allt själv, det tog typ 2 timmar hahah, men denna är bara test så ni får nöja er sålänge.

Jag ska gå och duscha snart och får se om jag ska till Jonna&Sara igen ikväll ellerhur det blir! Ikväll blire lövbiff igen, mums (L)


Detta är jag just nu.. trött och sliten ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är !! men måste fixa så att du får tränings verk ;P <3

2010-10-09 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0