SPANIEN

Nu har det varit en lång dag, varit vaken sen fem imorse så jag är ganska trött. Jag kan inte sitta på min dator med internet så det är lite surt, men jag sitter på stinas o björns dator istället. Det har varit jätteskönt och varmt hela dagen vi har vart här. Bara blått på himlen, inte ett moln. Men Nu ska jag snart att gå o lägga mig. Godnatt så visar jag mer bilder imon :)


Stina, Björn o Filip kom och hämtade oss vid flygplatsen i Alicante



Sen åkte vi hem till dom

Här är Stina i köket

Söta filip är alltid glad

uteplatsen

jag ute vid havet

såå söt!

Kommentarer
Postat av: Emilie

vad söt han är =)

Ha det så trevligt, hoppas ni för bra väder :)

2010-11-03 @ 01:27:52
URL: http://emilelonnbrant.blogg.se/
Postat av: Jonna

Va mysigt du verkar ha det gmn! :) Hoppas du får massa skoj <3 Och uppdaterar ofta xD Puss på dig! Du är saknad i Sverige älskling <3

2010-11-03 @ 11:18:37
Postat av: Anonym

Emilie: ja han är jätte söt! Ja vi har det jätte bra :) <3

Jonna: ja jag har det jätteskönt! :) Ja jag lovade att uppdatera ofta ;) saknar er med, puss <33

2010-11-03 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0