NATT NU IGEN

Hejsan allihop, hörde att det är snö-storm i jönköping? låter inte kul ;) Här är det iallafall mycket bättre väder kan jag lova.. idag åkte vi till en gammal stad och kollade runt, men det blåste som f*n.

Sen på hemvägen åkte vi lite fel.. eller lite fel var det inte..MYCKET fel.. åkte över en timme fel.. åk aldrig på en spansk motorväg! Så jäkla dåligt skyltat! Men vi kom hem tillslut. Imon ska vi till marknaden =)



Filip nyvaken i bilen!




Vi började närma oss dit vi skulle!


Stina o jag i bilen med choklad!


söta unge


Vi är framme vid Guadelest, nära bergen i Benidorm


Björn, Farmor o Jag


Stina vid byn


Vi åt på en resturang med jättefin utsikt


Stina o Björns Kyckling


Farmors fläskfilé


Mina korvar ;)





Allihopa!


Stina o jag!


Sen gick björn o jag upp ännu längre och tog massa bilder


Jättefin utsikt ellerhur?

Kyrktornet

FINt


Det blåste som fan haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill me åka te spanien nu :O

ja har just slutat att va trött på de l

2010-11-10 @ 12:45:42
Postat av: Midde

wtf, hann inte skriva klart min kommentar XD

Landet va sista ordet XD

saknar diiiigg <3

2010-11-10 @ 12:47:00
Postat av: Olivia

haha jasså då får du väl åka hit snart då? ;)

saknar dig med <3

2010-11-10 @ 16:23:01
URL: http://nuffblondi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0