NATT INLÄGG

Nu är det inte lång tid kvar tills vi åker hem.. jag längtar lite men vill ändå vara kvar. Det är bra här. Idag åkte vi till en strand och senare till alicante, här kommer bilder :)

 
Jag igår



Söta filip i morse


Jag idag när vi stannade och kollade på utsikten av la mata


Skönt väder, men det blåser..men bättre än hemma i sverige kan jag lova ;)


Stina Farmor jag =)


Stranden, jättekallt vatten


Fina snäckor


Min mat idag.. det var helt okej.. haha


Alicante

Far o son :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dej gumman!! ska bli skoj när du kmr hem till sverige!! :D <3

2010-11-12 @ 12:33:21
Postat av: Olivia

Saknar dig med! Ja då måste vi träffas :) <3

2010-11-12 @ 18:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0