GODKVÄLL

Idag blev jag väckt för att jag skulle passa Filip, och det gjorde jag.. men lite halv död haha.. Björn hade seminarium i morse så vi har tagit lugnt hela dagen och sen på eftermiddagen åt vi på "Svensken på hörnet", det godaste jag ätit här nere, super gott! Sen nu ikväll har vi varit på ett köpcenter och sen handlat mat. Här kommer lite bilder.. har inte tagit så många idag ;)


Jag idag!


En 7-månaders bebis ska väl inte kunna stå upp själv? :O Men det kan FILIP


En snäll spanjor som erbjöd sig att ta kort på oss utanför köpcentret! :)


Kommentarer
Postat av: Midde

kooom heeeeeem nueeeee (A) <3

2010-11-09 @ 12:08:13
Postat av: pappa

njut nu av värmen.Här hemma är det snöstorm..

2010-11-09 @ 19:49:23
Postat av: Olivia

Jag kommer hem snart.. på lördag kväll mickan <3



Aj då pappa det låter inte roligt, idag har det inte vart så jätte skönt väder, blåst mycket!

2010-11-09 @ 20:58:39
URL: http://nuffblondi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0