FREDAG

Idag har vi åkte massor utav bil. Men det var varit roligt, här kommer bilder från idag! :)


Här är jag imorse redo för åktur!


Jag sov tills vi kom fram till detta stället som jag inte kommer ihåg vad det heter, där satt vi o matade filip o tog kort


Sån fin utsikt asså! (vi va på andra sidan senare på dagen, långt borta ser man små byggnader)

Jag vid vattnet

Stina o jag busar med filip!

Rolig bild, haha (kolla hunden gräver)


Nu är vi på "andra sidan" på en fin resturang och äter!


Jag beställde en pizza, den va god, men inte bättre än i Sverige!


Vi åkte över en jättekonstig och hög bro...


Filip tyckte det var jättekul, speciellt för Stina skrek NejNej, åk inte över bron. Då skrattade han mycket. haha =)


Senare åkte vi till ett annat ställe. Där stina o björn bor är det mest pensioner och knappt inga ungdomar, här i denna staden var det BARA ungdomar, det var någon festival!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0